Friday 3 January 2014

PRODUK TROPICA BIOHERB INDUSTRIES

Di bawah adalah beberapa produk Kesihatan dan Kecantikan di bawah jenama TROPICA BIOHERB INDUSTRIES. Sekiranya produk yang anda mahu tidak dipaparkan disini, sila hubungi kami untuk semakan. 

Perhatian kepada pembaca/pembeli:

* Semua produk TROPICA BIOHERB INDUSTRIES di sini adalah ORIGINAL.
* Kos pos rm6 (Sem. Malaysia) bagi setiap 1kilo pertama.
* Boleh order pada bila-bila masa, tetapi penghantaran hanya di lakukan pada hari bekerja sahaja (isnin hingga jumaat).
* Produk yang telah di beli dan di bayar tidak boleh dikembalikan. Pastikan produk dipilih dengan betul sebelum membuat tempahan.
* Produk bergantung sekiranya stok masih ada.


KRIM RAMBUT ANTI GUGUR/BERUBAN
Harga Pasaran: RM25.00
Harga Promosi: RM22.00

 











Krim Rambut Anti Gugur/Beruban (untuk Lelaki & Wanita) : Krim Rambut Tropica Bioherb diproses daripada minyak kelapa dara asli dan 7 herba semulajadi tanpa menggunakan haba dan bahan kimia. (Boleh didapati dalam bentuk bekas bulat & botol panjang - harga sama sahaja)


Cara Penggunaan : Amalkan sebagai krim rambut harian. Insyaallah rambut tidak akan gugur dan beruban.



Bahan Semulajadi : VCO, Hibiscuss Rosa Sinensis, Birch, Stinging Nettle, Horse Tail, Coltsfoot, Yarrow, Rosemary, Mother of Thyme.


Mujarab, Ajaib, Murah dan Amat Berkesan :
  • Masalah Rambut Gugur dan Jarang
  • Masalah Uban yang banyak
  • Masalah Kulit Kepala Gatal dan Berkudis
  • Masalah Akar Rambut Reput, Mati dan Rosak
  • Masalah Kelemumur
  • Masalah Sel-Sel Rambut Mati
  • Masalah Stress dan Sakit Kepala
 

SERUM RAWATAN RAMBUT KRITIKAL (LIMAU PURUT)
Harga Pasaran: RM35.00
Harga Promosi: RM32.00



Serum Rawatan Rambut Kritikal (Limau Purut) sesuai untuk (Gugur/Gatal/Kudis/Kelemumur/Uban/Botak) : Serum Rambut Tropica Bioherb diproses daripada minyak kelapa dara asli dan 12 herba semulajadi tanpa menggunakan haba dan bahan kimia.



Apa Itu Serum?
Serum merupakan sejenis aqua yang amat mujarab, ajaib dan berkesan untuk merawat masalah rambut gugur, kulit kepala gatal, kelemumur, botak dan uban. Diproses tanpa menggunakan bahan api, haba dan bahan kimia. Ianya tidak berminyak dan mempunyai haruman limau purut. Mempunyai molekul - molekul yang halus serta dapat menyerap terus bahagian kulit kepala sehingga ke akar rambut. Berfungsi sebagai baja rambut yang suci, bersih dan boleh dibawa solat.

Apakah bahan-bahan Serum
Serum dihasilkan dari herba dan tumbuhan semulajadi yang tidak tercemar dari bahan kimia. Bahan-bahan asasnya seperti minyak kelapa dara, pati limau purut, buah kera, bunga raya putih, daun selasih, herba-herba dan tumbuh-tumbuhan hijau yang lain.

Cara Menggunakan
Untuk rambut yang amat bermasalah dan kritikal seperti gugur, gatal atau kudis, kelemumur, alahan uban. Disyorkan supaya krim dipakai waktu siang dan serum atau ginseng untuk malam. Pastikan kulit kepala dibersihkan dahulu dengan shampo herb sebelum memakainya. Gosok dan buat urutan sehingga rata pada kulit kepala serta rambut. Pengguna disyorkan supaya menggunakan serum ini tiap-tiap hari dan haruslah mengelak dari menggunakan krim rambut yang lain.

Mujarab, Ajaib, Murah dan Amat Berkesan Untuk :
  • Rambut Gugur dan Jarang
  • Akar Rambut Mati dan Uban
  • Rambut Lesu dan Pecah
  • Gatal-gatal Kulit Kepala
  • Membuka liang-liang kulit kepala
  • Melebatkan Rambut
  • Menyihatkan Rambut
  • Pertumbuhan rambut baru.
  • Kulit kepala menjadi bersih dan sihat.
  • Merapi rambut yang kusut.
  • Menghilangkan sakit kepala, stress, migrain.
  

SHAMPOO HERBA (HAIR RE-BORN)
Harga Pasaran: RM35.00
Harga Promosi: RM32.00



Syampo Herba (Hair Re-Born) : Syampu herba ‘hair re-born’ difomulasi dari ekstraks herba terbaik seperti limau purut, buah mengkudu, serai wangi, bunga raya putih dan lidah buaya. Campuran enzim buah-buahan yang menghasilkan mikroorganisma penting pada rambut menjadikan kesan yang sungguh ajaib pada rambut yang bermasalah seperti gugur, gatal,klemumur, kudis, rambut pecah dan kusut. Membantu pertumbuhan rambut baru serta menguatkan struktur rambut. Membuang panas kepala dan tekanan perasaan.



CARA PENGGUNAAN : Basahkan rambut dan ratakan syampo sepenuhnya pada kulit kepala serta struktur rambut. Urut perlahan-lahan selama 3 minit bagi berlaku penyerapan ektraks herba dan mikroorganisma ke dalam kulit kepala. bilas rambut dan keringkan 80%, sapukan serum atau krim rambut herba tropika bioherb. Urut kepala selama 5 minit.

BAHAN-BAHAN : Dl Water, Enzim buah-buahan, ekstrak herba, ekstrak serai wangi, minyak jojoba, minyak kelapa dara, ekstrak alovera, n70,dimethicomol, cocomid DEA, lanolin, cocomidopropyl, betainne, carbomer,disodium edta, panthenol, glyceryl monostearate, methylylchloroisathiazo linone.





 GINSENG RAWATAN RAMBUT 

(HAIR RE-BORN)
Harga Pasaran: RM75.00
Harga Promosi: RM68.00



Rawatan rambut ginseng menjadikan kulit kepala dan struktur rambut lebih nutrisi bagi menyekat keguguran rambut dan menggalakkan pertumbuhan rambut baru.

Kebaikan:
  • Menyekat keguguran rambut
  • Menggalakkan pertumbuhan akar rambut
  • Melebatkan rambut
  • Menjaga kulit kepala sentiasa sihat
  • Memelihara struktur rambut sentiasa segar dan sihat
  • Mengatasi masalah gatal dan kudis kulit kepala
  •  
Cara Guna :
Bersihkan kulit kepala serta rambut terlebih dahulu. Disyorkan menggunakan shampoo herba Tropica Bioherb kerana terdapat enzim-enzim yang menggalakkan pertumbuhan akar rambut. Kemudian, ratakan sepenuhnya krim ginseng ke permukaan kulit kepala dan struktur rambut.

Bahan-bahan:
Deionised Water, Ekstrak Ginseng, Propylene Glycol, Caprylic Triglycerides, Glycerol Monostearate, Sodium Lactate, Dimethicone, Rosemary Extract, Tocotrienols, 4-Hydroxyl Benzoic Acid, Argan Oil, Jojoba Oil, VCO, Aloe Vera, Carbomer, Glycerin, PG Oil, TEA.


SET 3 DALAM 1

Shampoo Herba + Krim Rambut + Serum Rawatan Anti Gugur

Harga Pasaran: RM95.00
Harga Promosi: RM89.00
(termasuk kos penghantaran)

SET 4 DALAM 1

Shampoo Herba + Krim Rambut + Serum Rawatan Anti Gugur + Ginseng Rawatan Rambut

Harga Pasaran: RM170.00
 Harga Promosi: RM162.00 
(termasuk kos penghantaran)


MAKLUMAT PENTING!!!

*SILA RUJUK DI SINI UNTUK MAKLUMAT SELANJUTNYA BERHUBUNG KOS PENGHANTARAN DAN CARA-CARA UNTUK ORDER/MEMBUAT PESANAN.


No comments: